Despre schema simpla a unui transport marfa

transport marfa

In lumea transporturilor lucrurile trebuie sa ajunga cat de repede, eficient si sigur de la punctul A, la B. Aceasta este schema complet simplificata in activitatea de transport marfa. Insa, de la asta pana la ceea ce exista in realitate, este o cale lunga presarata cu felurite provocari, insa, in calitatea noastra de furnizor de servicii de transport marfa facem astfel incat, toate bunurile si marfurile dumeavoastra sa ajunga la timp. Suntem BC Trans COM si inca din 1999 suntem aici pentru a asigura cea mai inalta calitate a serviciilor pe care le oferim.

De la A la B sau ruta unui transport marfa

Despre aceasta schema vom continua sa discutam in ideea de a o extinde pana la ceea ce este cu adevarat structura logistica a unui transport marfa. Vom pleca asa cum este poate usor de inteles, nu de la punctul A, cel de plecare, ci chiar la punctul B, unde bunurile trebuie sa ajunga. Aceasta logica poate parea usor inversata, insa pentru a putea vorbi de o planificare eficienta a unei rute de transport marfa, trebuie plecat de la … destinatie spre punctul de plecare.

Punctul de sosire este cel care desemneaza cea mai mare parte din variabilele unui transport marfa. Aceste variabile sunt distanta, timpul necesar, conditiile cele mai bune de deplasare, dar si resursele necesare pentru a putea pune in practica planul. Asadar, este evident faptul ca aceste variabile dicteaza in primul rand si ceea ce numim noi economia infrastructurii comertului.

Distanta este variabila care dicteaza asupra celorlalte elemente. Este lesne de inteles ca pentru un transport marfa ce pleaca din Craiova de exemplu spre Pitesti va avea un anumit timp dar si anumite resurse spre deosebire de o ruta cu punctul de plecare in Craiova si sosirea in Constanta. In orice caz, conditiile de drum sunt si ele un factor important.

Infrastructura este cea care dicteaza asupra eficientei unui transport marfa. Spre exemplu este foarte greu sa poti ajunge intr-un timp cat mai scurt dintr-un oras in altul atata timp cat starea drumurilor din tara noastra si nu numai, este una destul de precara. Evident, starea drumurilor din Romania a si generat multe discutii si polemici in toate mediile economice, iar ca si o consecinta, exista chiar riscul ca unii din cei mai mari investitori sa-si retraga afacerile din tara din cauza infrastructurii precare ce duce in mod direct si la costuri ridicate dar si la timpi morti.

Toate variabilele unui transport marfa trebuie sa fie in echilibru

Este evident faptul ca succesul unei firme de transport marfa depinde de finul echilibru dintre aceste variabile, iar pentru a putea oferi cele mai bune tarife, existenta unei flote auto performante dar si a unor resurse umane cu o inalta experienta, sunt mai mult decat necesare.

Asadar, iata in principiu cate variabile se ascund intr-o simpla schema cu un punct de plecare si unul al destinatiei. Secretul reusitei, consideram noi, este acela de a reusi sa oferi servicii de transport marfa performante, sigure si cat mai rentabile. Pentru a afla mai multe va asteptam pe pagina noastra  www.transportagabariticcraiova.ro