Despre pornirea unui business auto de tipul self service

selector_cosmetica_auto

Orice sofer isi doreste ca masina sa sa fie curata, frumoasa si sa mearga bine, nu-i asa? Ei bine, S&M Stemi Clean vine cu o solutie destinata clientilor sai si care le va oferi acestora posibilitatea de a oferi soferilor posibilitatea de a accesa servicii de genul self service pentru ca acestia sa isi poata spala masina dar si pentru a verifica presiunea din roti si nivelul de ulei din motor. Acest concept este unul foarte popular in zona europeana deoarece ofera posibilitatea soferilor de se ocupa chiar ei insisi de curatarea masinii. Acest gen de firme vin in intampinarea celor care au avut situatii neplacute privind calitatea serviciilor oferite de catre spalatoriile auto normale. In cadrul acestui articol ne vom adresa doritorilor care doresc sa isi porneasca un business, sau sa si-l extinda cu ajutorul echipamentelor si a solutiilor complete pentru unitati self service de spalatorie auto.

Despre business de succes in cazul unei spalatorii auto de tipul self service

Firma noastra este specializata in furnizarea de solutii complete pentru spalatorii de masini de toate felurile, iar pachetul de eutilaje pentru unitatile self service contine tot ceea ce a aveti nevoie pentru a putea demara un astfel de business. Insa, pentru a avea succes in afaceri nu este nevoie doar de un echipament performant si complet, modul in care afacerea este administrata si condusa catre succes are un impact direct asupra modului in care va evolua business-ul dumneavoastra. Asadar, pentru a fi un manager de succes aveti nevoie atat de un background al cunostiintelor solide despre management, dar si o atitudine aparte, indreptata spre leadership si inovatie in domeniul vanzarilor si al brandingului.

Poate suna unpic ciudat, insa atunci cand vorbim chiar si de un self service, brandingul este cel care mentine in picioare o afacere, mai ales in conditiile in care toate companiile si firmele se zbat in atragerea de capital si mai ales de clienti. Pentru a avea sanse mai mari de reusita, chiar si pentru un self service are nevoie de un bun management al resurselor de marketing dar si cele umane si mai ales tehnice si materiale.

Publicitatea – sufletul unui business de succes

Concret, putem merge pe idea ca reclama este sufletul oricarei afaceri, iar cum si un self service este un business, reclama si conceperea de pachete atractive este esentiala. Cum acest gen de firma funcitoneaza pe baza de abonament, puteti genera oferte speciale si mai ales, menite sa fidelizeze clientii deja atrasi. Ca reclama, in primul rand, noua firma trebuie identificata prin intermediul produselor publicitare specifice, banner-e, firme luminoase etc.

De asemenea, ca si pont, puteti semna diferite contracte cu furnizorii de consumabile auto, oferind astfel clientilor dumneavoastra o plaja completa de servicii si produse. In concluzie putem spune ca numai printr-o atitudine orientata spre modernizarea si evolutia continua a afacerii dumneavoastra va poate duce spre succes. Asadar, va asteptam sa va demarati propiul business prin a va achizitiona echipamentele necesare pentru unitatea self service dumneavoastra. Ne gasiti pe pagina de internet, www.utilaje-spalatorii.ro Va asteptam!